Hola pares, al final hem arribat a Cazorla després d'un llarg viatge d'autocar(3 hores)amb petits problemes de mareig, però ara tots estem bé.
Estem allotjats al càmping Llanos de Arance. Només arribar vam dinar un bon plat de pasta i a l'acabar vam tenir temps per desfer les maletes i conèixer els bungalows.
Al cap d'una estona ja vamm començar a fer activitats dividint-nos en 2 gups, un grup va fer piragua i l'altre bicicleta. Vam acabar molt cansats , ens vam posar sota la dutxa i vam anar a sopar.
Un cop tips vam fer uns jocs de nit molt divertits que es tracteven de fer quedar en ridícul a alquns dels companys. I a les 12 de la nit ens en vam anar a dormir zzz... Zzz...Zz...
diumenge, 22 de maig del 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Ja hem vist les primeres fotos :) esteu molt guapos eh jajaja i molt grans! segur que ho esteu passant molt bé, ja ens agradaria a molts estar per aquelles terres!
ResponEliminaPD: beeebiiito :) t'estic troban molt a faltar eh.. això de no tenir ningú que em molesta es fa raro! passat-ho molt bé vale? ens veiem dimecres pollito, t'estimo moltisssssssiim! (marta)
INUIXINA t'enviem molts petonets i segueix passan't-ho bé! muamuamuamua..... (mama, papa, nana ) (L)
PD: una abraçada per tots! i pel meu cosí ENANO :)
ozú mi arma que guapisimos estais, a passar-s'ho bé pit-roigets!
ResponEliminaesteu fets uns artistes-viatges-esportistes d´allò mes xulos!!!
ResponEliminapasseu aquests dies que us queden encara millor!! petons per tots i totes desde Barcelona despres de les eleccions!!
Emma