dimecres, 25 de maig del 2011

Sisè dia a Cazorla

Ahir dia 24/5/11 pel matí vam fer pirag¨uisme i barranquisme.
Després vam anar a dinar i a les 17:00 vam fer escalada i tir amb arc.
Per la nit com que era l' última vam fer un joc de nit "especial":
Era un concurs entre els dos grups, els mateixos que vam fer per les activitats.
Quan va acabar el concurs, els professors ens van deixar fer gresca.
Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada