dijous, 12 de maig del 2011

Pirem.... Marxem a Andalusia.






Per què?
Per què?
Perquè hem treballat tot el curs per anar-hi.
Perquè ho passarem bomba.
Perquè volem.
Perquè ho mereixem.
Perquè hem estudiat força.... buueeeeeno.... més o menys.
Mireu el bloc de tant en tant. Us anirem informant del nostre viatge: fotografies, visites, anècdotes, cames trencades, constipats, i un llarg etcètera.

Petonets dels Negres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada