dimecres, 25 de maig del 2011

Sisè dia a Cazorla

Ahir dia 24/5/11 pel matí vam fer pirag¨uisme i barranquisme.
Després vam anar a dinar i a les 17:00 vam fer escalada i tir amb arc.
Per la nit com que era l' última vam fer un joc de nit "especial":
Era un concurs entre els dos grups, els mateixos que vam fer per les activitats.
Quan va acabar el concurs, els professors ens van deixar fer gresca.
Fins aviat!

dimarts, 24 de maig del 2011

Cinquè dia per terres andaluses

23/5/11
Hola pares!!!
Avui ha estat un dia molt cansat. Mig grup ha anat a fer piragüisme que consistia en creuar un pantà de 8 kilòmetres, el sol avui ha estat molt fort i com que no ens hem posat molta crema solar ens hem quedat com "gambes".
L'altre mig grup, que ha fet barranquisme, ha hagut de carregar el material d'astronauta(neoprè màniga llarga, abric, mitjons especials i arnés). Amb gran coratge hem conseguit fer tot el descens del riu.
Aquesta tarda hem fet una ruta amb 4x4 per tota la Sierra de Cazorla, Segura i Las Villas. Hem après moltes coses gràcies als conductors que ens han explicat detalladement tots els dubtes que teníem.
Aquesta nit els monitors ens han preparat un joc en el que havíem de desenvolupar el nostre sentit de l'oïda mitjançant diferents sons d'animals.
Fins un altre dia!!!

Quart dia a Andalusia Oriental

Hola papes i mames! Avui ens hem despertat i no hem parat amb tot el dia. Després de fer-nos els mandrosos hem anat a ezmorzar al menjador del càmping. Un cop vestits amb la roba adequada per fer les activitats hem anat al bungalow dels monitors, perquè ens donessin el material. Ens hem dividit en dos grups.
El grup 1r ha anat a fer les pràctiques de piragüisme a un riu petitó que, tot i que era petit, ens ho hem passat molt bé. Enlloc de fer tota l'estona riu amunt riu avall, hem fet diferents jocs per adaptar-nos a la piragua.
L'altre grup ha anat a fer una ruta amb bici de 10km per una petita part de la Sierra de Cazorla. S'han cansat molt, però tot ha pagat la pena, perquè, al final del recorregut i havia un mirador molt bonic amb vistes al Guadalquivir.
Després d'estar tan cansats de les activitats, ens hem menjat el dinar en un tres i no res, i hem tingut dues hores lliures per jugar.
A les cinc ens hem reunit per fer les activitats de la tarda al bungalow dels monitors.
El grup 1r ha anat a dins del càmping a fer l'activitat de tir amb arc. Aquest grup ens hem dividit en dos altres petits grups per a fer competicions d'equips.
L'altre ha anat a un rocòdrom on hi havia dues parets per pujar. Un cop a dalt de les dues parets, ens hem tirat per una tirolina.
Hem anat a sopar, hem fet un joc de nit i ens hem anat a dormir.
BONA NIT!!!!

dilluns, 23 de maig del 2011

diumenge, 22 de maig del 2011

Tercer dia: Cazorla

Hola pares, al final hem arribat a Cazorla després d'un llarg viatge d'autocar(3 hores)amb petits problemes de mareig, però ara tots estem bé.
Estem allotjats al càmping Llanos de Arance. Només arribar vam dinar un bon plat de pasta i a l'acabar vam tenir temps per desfer les maletes i conèixer els bungalows.
Al cap d'una estona ja vamm començar a fer activitats dividint-nos en 2 gups, un grup va fer piragua i l'altre bicicleta. Vam acabar molt cansats , ens vam posar sota la dutxa i vam anar a sopar.
Un cop tips vam fer uns jocs de nit molt divertits que es tracteven de fer quedar en ridícul a alquns dels companys. I a les 12 de la nit ens en vam anar a dormir zzz... Zzz...Zz...

Segon dia a Granada

hola pares i mares avui ha estat el segon dia a Granada.
Ens hem llevat molt cansats, hem esmorzat i tot seguit hem anat al Parque de las Ciencias
on hem fet un taller sobre Energies, hem visitat una exposició sobre els àrabs a Andalusia,
també hem visitat un "mariposario" ple de papallones de diferents espècies i una exposició sobre la plastificació del cos humà.
Hem dinat al mateix restaurant del primer dia i després de dinar hem agafat un bus del barri que anava a tota castanya per uns carrerons molt estrets.
Hem visitat tota l'Alhambra que és molt bonica.
Quan hem acabat la visita a l'Alhambra hem anat de compres al Zoco que és un mercat àrab i hem comprat els records per vosaltres. Un cop acabades les compres, hem anat de pícnic a la plaça Bib Rambla; tot seguit els professors ens han convidat a un gelat o a una orxata molt bona. Hem tornat a anar amb el bus per visitar l'Albaicin i tot seguit hem tornat a l'alberg per dormir.

Fotografies 1r i 2n dia









dissabte, 21 de maig del 2011

Primer dia a Granada

19/5/2011
Hola pares i mares us informem que aquest primer dia a Granada ha sigut molt cansat.
A primera hora del matí hem anat a l'alberg per deixar les maletes, després cap a les onze del matí hem anat a la Cartuja amb la meravellosa guía...la Maria Ángeles, que serà la guía d'aquests dos dies a Granada.
També hem anat a la capilla real, que hem vist el reis catòlics enterrats en tombes. Després hem anat a dinar al restaurant Almoradoux on hem menjat els plats típics.
A la tarda abans de anar a l'alberg hem anat a una pastisseria on ens han comprat "piononos" un típic postre dolç d'Andalusía. Més tard hem anat cap a l'alberg a endreçar les maletes pels dos dies que estem a l'alberg.
Cap a les vuit del vespre hem tornar al restaurant Almoradoux, on haviem dinat, per sopar.
A les deu de la nit hem anat als banys àrabs i ens em banyat una estoneta.
Quan hem acabat dels banys àrebs hem esperat l'autobús 45 minuts i... al final ha arribat. Hem tornat a l'alberg destrossats i ens hem adormit a la primera.

Molts records.

divendres, 20 de maig del 2011

2 dies a Granada

Benvolguts mares, pares, germans, tiets i tietes, avis,...
Aquesta és una crònica de 3 cèntims (ni de 5, en realitat) de com va el viatge. Ja escriuren els nens demà.
De moment tot està sortint rodat: hem fet tot el que havíem de fer. Han estat dos dies intensos i molt aprofitats. Una mica de pluja el primer dia i avui ha estat molt millor: fins i tot hem vist el sol.
Tots els nens sencers: ni constipats ni cames trencades.
Demà estarem a Cazorla, tindrem més temps i els nens us podran fer una crònica en condicions dels primers dies, tot incorporant alguna imatge gràfica.
Petonets.
Edu

dimarts, 17 de maig del 2011

AENA Informa

SORTIDA des de BCN, Terminal 1: 07:15 hores. Arribada a l'Aeroport Federico García Lorca, de Granada, a les 08:40 hora local
Vol amb Spanair. Nº de vol JK6628

TORNADA.
L'avió surt a les 21:55 hores i arriba a les 23:15 hores
Vol JK6625

El temps a Granada i Cazorla

Ooohhh!
La previsió del temps a Granada és tirant a dolenteta, encara que millora amb el pas dels dies.
Dijous: Ahir era del 80% de probabilitat de pluja, ara és del 70%. Temperatures entre 26º i 16º
Divendres: Ahir era del 45% de probabilitat de pluja, ara és del 30%. Temperatures entre 21º i 12º
En canvi, a Cazorla les previsions són millors: de moment cap dia de pluja i temperatures agradables, tirant a caloreta.
Enllaç recomanat per seguir la meteorologia:
http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/provincias

dijous, 12 de maig del 2011

Pirem.... Marxem a Andalusia.






Per què?
Per què?
Perquè hem treballat tot el curs per anar-hi.
Perquè ho passarem bomba.
Perquè volem.
Perquè ho mereixem.
Perquè hem estudiat força.... buueeeeeno.... més o menys.
Mireu el bloc de tant en tant. Us anirem informant del nostre viatge: fotografies, visites, anècdotes, cames trencades, constipats, i un llarg etcètera.

Petonets dels Negres