hola pares i mares avui ha estat el segon dia a Granada.
Ens hem llevat molt cansats, hem esmorzat i tot seguit hem anat al Parque de las Ciencias
on hem fet un taller sobre Energies, hem visitat una exposició sobre els àrabs a Andalusia,
també hem visitat un "mariposario" ple de papallones de diferents espècies i una exposició sobre la plastificació del cos humà.
Hem dinat al mateix restaurant del primer dia i després de dinar hem agafat un bus del barri que anava a tota castanya per uns carrerons molt estrets.
Hem visitat tota l'Alhambra que és molt bonica.
Quan hem acabat la visita a l'Alhambra hem anat de compres al Zoco que és un mercat àrab i hem comprat els records per vosaltres. Un cop acabades les compres, hem anat de pícnic a la plaça Bib Rambla; tot seguit els professors ens han convidat a un gelat o a una orxata molt bona. Hem tornat a anar amb el bus per visitar l'Albaicin i tot seguit hem tornat a l'alberg per dormir.
diumenge, 22 de maig del 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada