23/5/11
Hola pares!!!
Avui ha estat un dia molt cansat. Mig grup ha anat a fer piragüisme que consistia en creuar un pantà de 8 kilòmetres, el sol avui ha estat molt fort i com que no ens hem posat molta crema solar ens hem quedat com "gambes".
L'altre mig grup, que ha fet barranquisme, ha hagut de carregar el material d'astronauta(neoprè màniga llarga, abric, mitjons especials i arnés). Amb gran coratge hem conseguit fer tot el descens del riu.
Aquesta tarda hem fet una ruta amb 4x4 per tota la Sierra de Cazorla, Segura i Las Villas. Hem après moltes coses gràcies als conductors que ens han explicat detalladement tots els dubtes que teníem.
Aquesta nit els monitors ens han preparat un joc en el que havíem de desenvolupar el nostre sentit de l'oïda mitjançant diferents sons d'animals.
Fins un altre dia!!!
dimarts, 24 de maig del 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Estem encantats, de que la Txell practiqui els seus esports preferits!!! (pregunteu-li per l'aventura d'aquest estiu amb canoa) Així segur que enguany, a l'estiu ens podrà donar classes de piragua i descens de barrancs... Algú s'anima a fer el Rio Vero
ResponEliminaApa-li, que us ho passeu molt bé i vigileu amb la festassa d'aquest vespre
Gemma i Tomàs