dimecres, 25 de maig del 2011

Sisè dia a Cazorla

Ahir dia 24/5/11 pel matí vam fer pirag¨uisme i barranquisme.
Després vam anar a dinar i a les 17:00 vam fer escalada i tir amb arc.
Per la nit com que era l' última vam fer un joc de nit "especial":
Era un concurs entre els dos grups, els mateixos que vam fer per les activitats.
Quan va acabar el concurs, els professors ens van deixar fer gresca.
Fins aviat!

dimarts, 24 de maig del 2011

Cinquè dia per terres andaluses

23/5/11
Hola pares!!!
Avui ha estat un dia molt cansat. Mig grup ha anat a fer piragüisme que consistia en creuar un pantà de 8 kilòmetres, el sol avui ha estat molt fort i com que no ens hem posat molta crema solar ens hem quedat com "gambes".
L'altre mig grup, que ha fet barranquisme, ha hagut de carregar el material d'astronauta(neoprè màniga llarga, abric, mitjons especials i arnés). Amb gran coratge hem conseguit fer tot el descens del riu.
Aquesta tarda hem fet una ruta amb 4x4 per tota la Sierra de Cazorla, Segura i Las Villas. Hem après moltes coses gràcies als conductors que ens han explicat detalladement tots els dubtes que teníem.
Aquesta nit els monitors ens han preparat un joc en el que havíem de desenvolupar el nostre sentit de l'oïda mitjançant diferents sons d'animals.
Fins un altre dia!!!

Quart dia a Andalusia Oriental

Hola papes i mames! Avui ens hem despertat i no hem parat amb tot el dia. Després de fer-nos els mandrosos hem anat a ezmorzar al menjador del càmping. Un cop vestits amb la roba adequada per fer les activitats hem anat al bungalow dels monitors, perquè ens donessin el material. Ens hem dividit en dos grups.
El grup 1r ha anat a fer les pràctiques de piragüisme a un riu petitó que, tot i que era petit, ens ho hem passat molt bé. Enlloc de fer tota l'estona riu amunt riu avall, hem fet diferents jocs per adaptar-nos a la piragua.
L'altre grup ha anat a fer una ruta amb bici de 10km per una petita part de la Sierra de Cazorla. S'han cansat molt, però tot ha pagat la pena, perquè, al final del recorregut i havia un mirador molt bonic amb vistes al Guadalquivir.
Després d'estar tan cansats de les activitats, ens hem menjat el dinar en un tres i no res, i hem tingut dues hores lliures per jugar.
A les cinc ens hem reunit per fer les activitats de la tarda al bungalow dels monitors.
El grup 1r ha anat a dins del càmping a fer l'activitat de tir amb arc. Aquest grup ens hem dividit en dos altres petits grups per a fer competicions d'equips.
L'altre ha anat a un rocòdrom on hi havia dues parets per pujar. Un cop a dalt de les dues parets, ens hem tirat per una tirolina.
Hem anat a sopar, hem fet un joc de nit i ens hem anat a dormir.
BONA NIT!!!!

dilluns, 23 de maig del 2011

diumenge, 22 de maig del 2011

Tercer dia: Cazorla

Hola pares, al final hem arribat a Cazorla després d'un llarg viatge d'autocar(3 hores)amb petits problemes de mareig, però ara tots estem bé.
Estem allotjats al càmping Llanos de Arance. Només arribar vam dinar un bon plat de pasta i a l'acabar vam tenir temps per desfer les maletes i conèixer els bungalows.
Al cap d'una estona ja vamm començar a fer activitats dividint-nos en 2 gups, un grup va fer piragua i l'altre bicicleta. Vam acabar molt cansats , ens vam posar sota la dutxa i vam anar a sopar.
Un cop tips vam fer uns jocs de nit molt divertits que es tracteven de fer quedar en ridícul a alquns dels companys. I a les 12 de la nit ens en vam anar a dormir zzz... Zzz...Zz...

Segon dia a Granada

hola pares i mares avui ha estat el segon dia a Granada.
Ens hem llevat molt cansats, hem esmorzat i tot seguit hem anat al Parque de las Ciencias
on hem fet un taller sobre Energies, hem visitat una exposició sobre els àrabs a Andalusia,
també hem visitat un "mariposario" ple de papallones de diferents espècies i una exposició sobre la plastificació del cos humà.
Hem dinat al mateix restaurant del primer dia i després de dinar hem agafat un bus del barri que anava a tota castanya per uns carrerons molt estrets.
Hem visitat tota l'Alhambra que és molt bonica.
Quan hem acabat la visita a l'Alhambra hem anat de compres al Zoco que és un mercat àrab i hem comprat els records per vosaltres. Un cop acabades les compres, hem anat de pícnic a la plaça Bib Rambla; tot seguit els professors ens han convidat a un gelat o a una orxata molt bona. Hem tornat a anar amb el bus per visitar l'Albaicin i tot seguit hem tornat a l'alberg per dormir.

Fotografies 1r i 2n dia