dissabte, 21 de maig del 2011

Primer dia a Granada

19/5/2011
Hola pares i mares us informem que aquest primer dia a Granada ha sigut molt cansat.
A primera hora del matí hem anat a l'alberg per deixar les maletes, després cap a les onze del matí hem anat a la Cartuja amb la meravellosa guía...la Maria Ángeles, que serà la guía d'aquests dos dies a Granada.
També hem anat a la capilla real, que hem vist el reis catòlics enterrats en tombes. Després hem anat a dinar al restaurant Almoradoux on hem menjat els plats típics.
A la tarda abans de anar a l'alberg hem anat a una pastisseria on ens han comprat "piononos" un típic postre dolç d'Andalusía. Més tard hem anat cap a l'alberg a endreçar les maletes pels dos dies que estem a l'alberg.
Cap a les vuit del vespre hem tornar al restaurant Almoradoux, on haviem dinat, per sopar.
A les deu de la nit hem anat als banys àrabs i ens em banyat una estoneta.
Quan hem acabat dels banys àrebs hem esperat l'autobús 45 minuts i... al final ha arribat. Hem tornat a l'alberg destrossats i ens hem adormit a la primera.

Molts records.

1 comentari:

  1. caramb !! quin ritme que porteu!!
    a veure si teniu bon temps i podeu seguir així...

    i les fotos?? pengeu alguna, que tenim ganes de veure-les!!!

    david i lidia

    ResponElimina