Benvolguts mares, pares, germans, tiets i tietes, avis,...
Aquesta és una crònica de 3 cèntims (ni de 5, en realitat) de com va el viatge. Ja escriuren els nens demà.
De moment tot està sortint rodat: hem fet tot el que havíem de fer. Han estat dos dies intensos i molt aprofitats. Una mica de pluja el primer dia i avui ha estat molt millor: fins i tot hem vist el sol.
Tots els nens sencers: ni constipats ni cames trencades.
Demà estarem a Cazorla, tindrem més temps i els nens us podran fer una crònica en condicions dels primers dies, tot incorporant alguna imatge gràfica.
Petonets.
Edu
divendres, 20 de maig del 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Hola, ens n'alegrem de que tot vagi molt bé per Granada.
ResponEliminaAquí entretinguts amb l'acampada de Plaça Catalunya.
Apa-li, a veure si penjeu fotos!!!
Gemma i Tomàs