dimarts, 24 de maig del 2011

Quart dia a Andalusia Oriental

Hola papes i mames! Avui ens hem despertat i no hem parat amb tot el dia. Després de fer-nos els mandrosos hem anat a ezmorzar al menjador del càmping. Un cop vestits amb la roba adequada per fer les activitats hem anat al bungalow dels monitors, perquè ens donessin el material. Ens hem dividit en dos grups.
El grup 1r ha anat a fer les pràctiques de piragüisme a un riu petitó que, tot i que era petit, ens ho hem passat molt bé. Enlloc de fer tota l'estona riu amunt riu avall, hem fet diferents jocs per adaptar-nos a la piragua.
L'altre grup ha anat a fer una ruta amb bici de 10km per una petita part de la Sierra de Cazorla. S'han cansat molt, però tot ha pagat la pena, perquè, al final del recorregut i havia un mirador molt bonic amb vistes al Guadalquivir.
Després d'estar tan cansats de les activitats, ens hem menjat el dinar en un tres i no res, i hem tingut dues hores lliures per jugar.
A les cinc ens hem reunit per fer les activitats de la tarda al bungalow dels monitors.
El grup 1r ha anat a dins del càmping a fer l'activitat de tir amb arc. Aquest grup ens hem dividit en dos altres petits grups per a fer competicions d'equips.
L'altre ha anat a un rocòdrom on hi havia dues parets per pujar. Un cop a dalt de les dues parets, ens hem tirat per una tirolina.
Hem anat a sopar, hem fet un joc de nit i ens hem anat a dormir.
BONA NIT!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada